2009-es Merida tesztek - 2. rész

Merida Scultura Evo Team 2010
http://www.velo.hu/index.php?modul=hir&kod=5231&katkod=34&kezd=0


Merida Scultura Evo Team 2010 - A Tour de Pelso nyertese
Az első lenyűgöző tulajdonság, ami feltűnik, ha kezedbe kaparintod a Scultura Evót, a pillesúly. Ha a Merida Multivan csapat versenyzői rendszeresen indulnának UCI országúti versenyeken, egy esetlegeses súlycsekken könnyen fennakadhatnának, ugyanis könnyű pedállal és gumival a bringa simán belül marad a 6,8 kg-os limiten…
Ezért leginkább a váz-villa kombináció felelős, ami az egyik legkönnyebbnek számít a piacon.




Merida Trans Mission HFS 3000
http://bikemag.hu/kerekparteszt/mountain-bike/merida-trans-mission-hfs-3000d


Merida Trans Mission HFS 3000 - Legjobb motyó
Ettől az egy apróságtól eltekintve remek az összkép, sőt, kijelenthetem, hogy ennyi pénzért ennyire jól felszerelt géppel rég volt már dolgom. Ami még fontosabb, nem csak kiváló alkatrészek vannak a bringán, hanem a célterületnek megfelelő legjobb motyót is igyekeztek kiválasztani.



Merida Matts HFS XC Pro
http://bikemag.hu/kerekparteszt/mountain-bike/merida-matts-hfs-xc-pro-3500-d-csucskategorias-versenymonti


Merida Matts HFS XC Pro - Hoppácska...
Hú ez egy SID Race! A kerekeken virító hatalmas DT feliratok felismerése után már tudtam, hogy egy komoly versenygéppel lesz dolgom. Micsodaaa? Eggbeater a Meridán? Hoppácska… A lépcsőházban kettesével szökdécselve vittem a Drágaságot. Hopsz ez ilyen könnyű kis gép lenne?



UMF Hardy 2D
http://bikemag.hu/kerekparteszt/umf-hardy-2-a-stabil-partner


UMF Hardy 2D - Nem kevés üzemórát.
Finomítgattak és reszelgettek a vázon a mérnökök. Nem kevés üzemórát. Ez látszik is: a drága, ámde igen tetszetős hydroforming eljáráshoz nyúltak. Ennek köszönhetően megváltozott a felsőcső és a támvilla formája. Kaptak az alfelükre egy kis homorítást.